Vi får mange spørgsmål fra vores mange brugere, og har derfor lavet en FAQ hvor du kan læse de mest spurgte spørgsmål.
Betydning af tegn på hjemmesiden
Dette tegn betyder at brugeren har uploadet en kvittering. En verificeret produktanmeldelse.
Kan jeg lave en produktanmeldelse?
Ja det kan du nemt oprette en produktanmeldelse. For at oprette en anmeldelse skal du være oprettet som bruger(opret dig her). Det tager 20 sek. at blive oprettet, derefter kan du anmelde alle de produkter du selv har prøvet.
Hvor lang tid går der inden min produktanmeldelse bliver vist på hjemmesiden?
Du vil få en status på din anmeldelse inden for 2 timer. Enten bliver din anmeldelse godkendt, ellers får du besked om hvad der er galt med din anmeldelse. Du vil modtage en mail uanset udfaldet.
Er der regler for hvordan jeg skal skrive min produktanmeldelse?
Vi har retningslinjer og guidelines som du skal holde dig inden for. Du kan læse guidelines her og retningslinjer her
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Kan altid sende en mail til os på info@produktanmeldelse.dk eller sende en besked i vores kontaktformular
Hvad gør jeg hvis jeg har glemt mit password?
På login siden har du mulighed for at rekvirere et nyt password – Tryk på “Glemt password”. Alternativ kan du sende en mail til os, så kan vi nulstille dit password.
Hvor mange produktanmeldelser på jeg lave?
Du kan lave ubegrænset produktanmeldelser.
Hvordan sikre I jer mod falske anmeldelser?
Vi har moderatorer som løbende kontrollere alle anmeldelser inden de bliver godkendte. Hvis vi modtager en klage over en specifik anmeldelse, så kigger vi på sagen og vender tilbage.
Hvordan klager jeg over en anmeldelse?
Du kan klage over en produktanmeldelse – Kontakt os via kontaktformularen.
Hvis jeg som virksomhed kunne tænke mig at gøre brug af jeres anmeldelser?
Det er muligt at få implementeret vores anmeldelser på dit website – kontakt os for at høre nærmere.